Thursday, February 19, 2009

Ma duc acasa

In caz ca se intreaba cineva nu ma sinucid ca n-am coie s-o fac. Doar ca nu raspund la telefon. Sunt furios, sunt frustrat, sunt disperat. O sa injur in stanga si-n dreapta multa vreme de-acum incolo. O sa injur pe toata lumea ca si cum mi-ar rade toti in fatza "hai frate, nu ti-am zis ca e aberant ce vrei tu?!". Unii o fac din rautate, altii o fac cu blandete incercand sa ma ajute, altii nici macar nu-si dau seama ca o fac. In tot cazul, nu mai am nici vreme, nici chef, nici energie sa fac distinctia. Asa ca: Da! Am dat-o de gard! Si, ca vacaru pe sat, ca prostu, copilareste, cum vreti voi: va dau muie la toti!

Lu Qelu: stiu ca intelegi si nu-i nici o pb din partea ta. Totusi trebuie s-o spun: imi pare rau ca n-am sa-ti dau banii.

11 comments:

Anonymous said...

de aici tragem urmatoarele doua concluzii:
- ca sunt foarte nabab (asta era, oricum, o chestiune notorie)
- ca nu e bine sa fii preten cu qelul. in ultima vreme (mai putin de o luna) am la activ: un prieten cu o baba stalcita cu masina, doi prieteni (frati) cu un tata proaspat operat si cel de fata sihastrit cu perspective suicidale. cine se mai inscrie?

coxi club said...

io nu. desi va iubesc pe amandoi

tausance said...

io ma bag? ce limita de credit am?

Anonymous said...

pai... depinde. e pe grade de nenorocenie. pana sa-mi setez ratecardu' poti sa te interesezi la baronimea sa cat mai e un faliment cu finalizare. asta daca te-o baga in seama. ca o arde breakdown style.

Anonymous said...

s-o luam pe rand, ca am mai multe. 1. de cand iti trebe coaie ca sa te sinucizi ??? (daca bajbai, iti fac o schita) 2. presupun ca in curand telefonu' ala nu va mai suna prea des, asa ca savureaza voluptatea neraspunsului. face bine si stimuleaza secretia de serotonina 3. nu te cred 4. in toate filmele mor copii. idem cateva foci pe zi in groenlanda 5. ai, te rog, gentiletea sa mai respiri macar pana-n iunie ca am anuntat deja ca fac pick-up de la tine 6. daca-mi faci cunostinta cu qelul si ma bagi pe lista promit ca gasesc o solutie si te iau asociat 7. nu te cred 8. in caz ca-ti uiti jeepu, cheia sau chitu' de depresie fac cinste cu o perna pe canapea. parol!

Anonymous said...

Si baietii de la Google au avut probleme la inceput - Yahoo le-a intors spatele si acum le-ar cam placea ca Google sa ii cumpere.
Iar recesiunea asta ar trebui de fapt sa ii faca pe oameni sa se gandeasca mai mult eco (ECOlogic and ECOnomic).
O sa vina si vremea ta!
Ce dracu faci in Alexandria? O sa te deprime si mai tare peisajul!

Anonymous said...

La multi ani, Mamicule!

Anonymous said...

ba, filip! wake the fuck up and smell the coffee!

Anonymous said...

hahaha, hai ca te-am botezat!

Anonymous said...

auzi ma , da oare n-ar fi mai jmeker sa plangem si sa suferim over niste bere ceva? adica nu stiu, zic.

Anonymous said...

mat said...
Complicata si presa asta ticule. pacat de revista, era misto, da cam rupta de realitate. Cacatu asta de presa e vrei nu vrei un business. Din 90 mananc papica de aici. Asa ca atunci cand scoti ceva pe piata te intrebi, daca-i banu tau, bineinteles: de unde recuperez investitia si de unde scot mai departe banutu? Chestia cu alcoolul nu mai tine acum in presa. Era OK, normal pana-n 95-97. Si cum dracu sa angajezi toti papagalii? fa-ma sa inteleg. Ce dracu era cotidian? Oricum sincere regrete. Pentru qelu. Care-i datoria, cat? Poate facem un deal, cine stie?