Thursday, September 13, 2012

Jos cenzura!


...mi-e clar fara argumente ca femeia e cea care a scris biletul de amor. Intreb totusi. Raspunsul, previzibil in context, nu ma ajuta: "Pentru tine, Umbra". Ii spun ca umbra e ma-sa si dau sa plec inapoi in realitate hotarat sa renunt la bautura si fumat. De nicaieri, un telefon suna ireal, undeva intre Nokia si clopote de sticla. Femeia isi duce mana la frunte si aud conversatia direct intre tampe: "L-ai gasit? / Da mama, se teme de commitment. / Te-ai imbracat cum ti-am zis? / Da, mi-e cam frig / Trebuie sa plec ca e program la intretinere" Conversatia din capul meu inceteaza si vad, aparuti de niciunde, sase copii blonzi itindu-se de dupa copaci. Se uita hipnotic spre casa cu mobilier miniatural care arde acum in spatele meu. Mi-e clar ca trebuia sa fie sapte. Pe un copac, trei sageti indicatore "Pompieri subconstient- S. Dali", "Blazare naturala 100% - Elvis" si "Ucide un antropolog - Tyler Durden”…

No comments: