Tuesday, April 22, 2008

Comedie Romantica

Cre ca am vazut o... Mi-am dat seama de chestia asta fiinda am zambit cand s-au pupat. Apoi m-am speriat de moarte ca o sa se termine cu bine, apoi s-a terminat cu bine si am zambit iar.
Nu, pe bune acu, cum draku te insori cu o striperitza care scrie un film de oscar? adica... ce coaie tre sa ai frate?! Draga Johnny rulezi la greu! Si apropos, o iubesc pe nevasta-ta Diablo Cody.
Filmu? Ok. Adica, daca-l facea von trier cre' ca bocea toata suflarea omeneasca pana le iesea pe nas. Ceea ce nu inseamna neaparat ca l-ar fi facut mai bine. Da asa, retardu de 30 de ani suficient de compozitor incat sa nu te prinzi exact ce labagiu sinistru era, disperata cu Shopping Sindrom suficient de absenta ca sa nu deranjeze. Niste parinti mai cool decat prevede legea. De fapt la faza asta m-am inhaitat cel mai tare: daca stai sa te gandesti face logica. Chiar e nevoie de parinti asa de cool ca sa iesi atat de ok ca Juno. Si daca tot iesi asa de ok normal ca n-o sa ramai gravida cu un retart desavarsit ci cu unu cu care poti eventual purta o conversatie sau o sarcina sau ceva.
Insist: e film de scenarist(a) clar. Regizoru...casele alea care se repetau (la propriu nu ca erau f asemnatoare!)... ideea e ok da s-a facut mult mai bine in american beauty.

No comments: