Tuesday, April 22, 2008

Asa o sa votez io...

Am votat prima si ultima data in 92. Apoi, cand cu constantinescu mi-au facut ai mei un circ fara margini: "cum sa nu te duci la vot?! vrei sa iasa iar comunistu' ala de iliescu?!" Le-am zis ca nu cred ca e nici o sfaraiala daca iese celalalt. Din pacate am avut dreptate. Cand a iesit Basescu deja nu m-a mai intrebat nimeni de ce nu merg sa votez. Acum vreo luna mi-a zis mama: "Nici nu cred ca ma duc. Nu merita."...
Si totusi anu' asta o sa votez! Nu, nu ma duc la urne, aia e pentru pastrat aparentele. I don't do 'pastrat aparente' very well. Da' acu 5 min am purtat urmatoare conversatie:
Eu: - Bai cand terminam cu angajarile ca m-a sunat una sa fac o campanie si n-am chef sa ma futa la icre da vreau sa sa-i jecmanesc bine.
D: - Pai saptamana asta suntem gata.
Eu: - Bine deci ii zic ok.
D: - Stii cine sunt?
Eu: - Nu, n-am intrebat.
D: - Pai nu poa' sa fie decat PML-ul ca io am luat PNRD-ul si un amic de-al meu PID-ul...

Jumatate din banii pe care ii scot de la astia ii impart pe strada ori ii dau unui ONG sau la batrani sau ceva. De ce lucrez pt ei? (Repet nu stiu despre ce partid e vb si chiar nu ma intereseaza) Pentru ca nu sunt atat de inocent incat sa-i refuz daca imi accepta pretul. De ce dau banii? Nu ca un fel de reparatie morala, daca m-as spovedi n-as incepe cu 'm-am prostituat' am altele mult mai serioase, dar asa mi se pare fair si fun, macar odata la 4 ani sa-i jecmanim noi pe ei! Da chiar? Care "noi"? Hai s-o punem de un statement, ceva. Hai sa ne asumam ca totu-i pe bani, sa iesim intr-o carciuma si sa le zicem: "Ma poti fute da nu ma poti minti!"

No comments: