Sunday, August 31, 2008

boring guilt stuff

Am 34 de ani si am strans deja vreo 5 sau 6 "cea mai mare greseala din viatza mea". Stiu ca topul final o sa se faca mai incolo da asta de-acum e unul dintre candidatii seriosi. Chiar incercand sa fiu obiectiv ca, da, sigur, mi se pare acum asa ca e proaspata... Nici nu mai e asa de proaspata intre timp. De fapt asta ma ingrijoreaza cel mai tare, ca pe masura ce trece timpul pare din ce in ce mai grava. Pe zi ce trece ma intreb tot mai furios ce-o fi fost in capul meu. In fiecare zi creste timpul in care imi vine sa ma iau la suturi.
Din 15 sa zicem femei care au plans dupa mine doar 2 sau 3 m-au iubit cu adevarat. Sunt atat de egoist incat nu m-am chinuit niciodata pana acum sa-mi pun problema diferentei dintre orgoliu si dragoste. Plangi dupa cineva fiindca e frustrant ca nu vrea ala sa te scoata la film sau plangi fiindca efectiv il vrei alaturi. E o diferenta de la cer la pamant pe care am refuzat s-o observ. As spune ca, pan' la urma ce ma intereseaza pe mine de ce plang ele? In ultima instanta, plang fiindca le-am parasit io, fie ca e orgoliu sau altceva. Si daca le-am parasit oi fi avut io vreun motiv. Mi-ar placea sa fie asa de simplu. Nu e. Nu de data asta. De data asta am pizdit-o pe barba mea.
Si culmea e ca m-am lasat si de bautura asa ca nici macar un chef calumea nu poa' sa iasa din asta.

3 comments:

Anonymous said...

mai pune una. sa zicem 3 sau 4 :)

bci said...

Pai... si nu vrei sa te duc la film?

Anonymous said...

nu.