Friday, August 22, 2008

Recycle Reality

Rechinu e foarte destept. A citit mai multe carti decat a vazut Andrei Gheorghe filme. Rechinu e destept aproape in fiecare zi. Genial poate nu chiar in fiecare zi. Da asta vara cand m-am vazut io cu el a fost. Zicea sa luam de la biblioteca nationala ziaru Universu din (in cat suntem azi?) 22 august 1935 sa zicem, sa-l multiplicam si sa-l vindem pe strada EXACT asa cum era cu tot cu stirile din parlament, mica publicitate si faptul divers. Ar fi fost o lectura la fel de interesanta ca orice alt ziar "normal" cu stiri "de actualitate". Recycle Reality! Mi se pare un concept genial.
Mi-am adus aminte de povestea asta fiindca m-a cutreerat o intrebare d'aia care nu exprima neaparat curiozitatea ci e mai degraba un oftat nostalgic de genul "Ubi sunt...". Ma cutreera deci intrebarea "Da ce-o mai face ...?" si de data asta am completat punctele de suspensie cu "Andrei Gheorghe". E acelasi tip de interes cu care intrebi despre Tonya Harding, Victor Socaciu, Alfred Dreyfus sau Guantanamo. Adica, ce sa faca?! Probabil daca il intrebi zice ca "are niste proiecte"... S-ar putea sa aflam peste un an sau doi ca are o firma de importat termopane la mana a doua sau un club de pescuit. E bine? E rau?

No comments: