Friday, June 24, 2011

Tradat arbore genealogic imaginar. Il declar nul

Dragi inaintasi ilustri, imi pare rau, ma aflu asa cum v-au blestemat vechilii vostri, intr-o garsoniera din berceni. Ma stafidesc incet la mediocritate mica. Ma revolt purulent cu eroisme de rutina. Mergi la Vadu. Ai? Cat? Noi. Vino. Iarta-ma.
Nu vreau sa fac meditatie. Mi-e frica de ajutorul tau. Ineaca-ma in mila, sterge-ti lacrimile cu demnitatea mea. Arunca-ti chilotii pe calorifer. Gandeste. Fugi.
La mare e furtuna si neutru . Greenaway - Prospero's Books. In weekendul asta o sa facem un copil sau o crima. E acelasi lucru. Ai plans si tu de neputinte? Ai reusit. Ai facut. Ai invins. Stii asta deja? Razi? Ranjesti.
Repeat.
Dragi inaintasi ilustri, imi pare rau, ma aflu asa cum v-au blestemat stapanii vostri, intr-o bucla. Imi creste samantza pe bursa, imi dau lacrimile de normalitate. Imi bag pula'n ele victime si proverbe. Imi plang copii nenascuti de foame. Imi urla linistea in cap si castile in urechi. Conduc din taste cu o singura mana. Fumez. Fug. Fut.
Repeat

No comments: