Tuesday, December 18, 2007

stiu, e nedrept...

ca daca esti american ai voie sa calci oameni cu masina
ca daca nu esti n-ai voie
ca Nemescu a murit intr-un taxi
ca taximetristu n-a apucat sa-si plateasca Dacia "la ramanere"
ca n-am pompa de ac la jeep
ca am jeep
ca strada Batistei nu se cheama Teo Peter
ca ma fut la intamplare
ca oamenii se bat pe brazi in selgros
ca am avut pian in copilarie
ca n-am bani sa plec in Africa
ca africanii n-au bani sa stea acasa
ca oamenii sunt obligati sa se repete
ca filmul a devenit un mestesug
ca n-am facut armata
ca n-am castigat niciodata nici un concurs
ca nu mai ai unde emigra
ca am gasit hamsii la non-stop
ca Microsoft are 94% din piata
ca Alexandria/Teleorman n-are fir de punct turistic sau peisaj
ca am unde sa fug din dementa bucurestiului festivo-masochist

de aceea propun sa ne invidiem preventiv fara menajamente, la sange.

No comments: