Sunday, December 02, 2007

screenplay rules

1. imi plac femeile cu coc. nu cocul ala de matusa la nunta si nici ala punk din care rasar 10 spice multicolore. e un coc din care fuge o suvita sau doua, cocul de facut jogging da pe care il poti duce eventual si la slujba. aaa... sa nu ne batem capu'

2. Dvdplayerul meu de 88,59RON sucks ceea ce in esenta e o veste buna fiindca inseamna ca in curand o sa-mi cumpar altul la fel de prost da putin mai scump.

3. In 2002 cand Nicu Cusca juca in Adaptation aveam de la Rechinu (apropos, bafta cu filmu'), un xerox cu Robert Mckee si cred ca la o betie citisem vreo doua fraze pe contracoperta unei carti de-a lui Carabat. Mi-a placut de curand Stranger than fiction si chiar ma intrebam daca ne prostim noi sau se destepta americanii. Probabil ambele. Dar azi am vazut iar adaptation si parca e mai tare, mai pontos cumva.

4. "Pi", "Hangar 18", "9 1/2 weeks", "8 1/2", "300"... Ok frate, inteleg, mai exista filme cu cifre da pe bune acu... Cum ar fi "7 ani, 6 luni, 12 zile, 8 ore si un sfert sau si 10 minute in Tibet", sau "Armata celor 5 maimute mascul macac, 3 maimute femela gorila, 2 maimute cimpanzeu pui si 2 maimute babuin cu fundul rosu"... Io am vrut, chiar am vrut, da nu se poate mai nene sa vezi un film care sa se cheme "4 luni, 3 saptamani, 11 zile, 2 carturi, o amiaza, 4 ore, 3 sferturi, 11 minute, 18 clipite si un pic" va rog pe aceasta cale sa mi-l povesteasca cineva sau sa-i schimbe titlul si sa mi-l dea asa pe cd.



Deci ne prostim si noi si ei. Limpede ca lumina soarelui nu?!

3 comments:

madlen said...

.... daca principul entropiei a ajuns sa se aplice CHIAR si la americani inseamna ca pina si principiul entropiei se duce dracului.. q.e.d :) parerea mea :)

Alinax said...

i se spune amical 4-3-2 pentru ca filmelor despre care se vorbeste mult li se da imediat o porecla, vezi "moartea" pentru "moartea domnului lazarescu". Binteinteles ca atunci cand intrebi pe cineva daca a vazut 4-3-2 o sa intrebe ce? si o sa ii raspunzi erudit cinematografic "eh, nu stii, 4 luni, blabla"

Anonymous said...

la noi e mai simplu, ca e "filmu' lu' Poto", "filmu' lu' Tudor", "filmu' lu' Rekinu'", etc.