Tuesday, July 15, 2008

post de afaceri

Fac la busines in ultima vreme de te doare capu' mai frate. Imi zice adineaori cineva "ma culc ca maine am 3 meetinguri" si-mi aduc aminte:
Ma chinuiam zilele astea sa aranjez cu un amic sa ne vedem sa vb niste chesii de slujba: "Nu azi ca ma duc la aia cu contractu' / Pai maine nu pot io. / Bine atunci poimaine? / Da dar nu dimineatza ca am un mic dejun de afaceri..."
Bai, hai sa ne organizam nitzel! "Mic dejun de afaceri"?! Deci dupa pranz si cina avem acum si mic dejun de afaceri? Calatoria e de afaceri, macatu' la fel, cacatu' nu mai are nici el mult. Io va zic de pe acum: maine nu sunt available fiindca am un "futut de afaceri" si inainte trebuie sa fac cu cineva un "dush de afaceri". Daca reusesc strecor si o "extractie dentara de afaceri" si dupa aia sigur ma grabesc catre un "accident rutier de afaceri" ca mai am pe seara si un "tuns de afaceri". Poate seara tarziu sa incercam un "joint de afaceri".
Pe bune frate... hai totusi sa ne organizam nitzel nu vreti?

1 comment:

tausance said...

baroane, cred ca te-ai copt pentru un job de editorialist la 24-fun. ai atins balansul intre emfaza lui gheorghe, simpaticenia lui dobro si fandarile lui lorin. daca vrei sa te scot la o tura de aberatii de afaceri, da un bip. hai cu primul milion, sunati, mai!