Sunday, July 27, 2008

Toate enunturile mele...

E o penurie cumplita de vinovati. Umbla vinile bezmetice pe strazi, cu ochii inlacrimati, cu narile frematand, isi adulmeca vinovatul, isi cauta perechea. Insa nu se mai gasesc nicaieri vinovati. Se inventeaza, se fac copii slabe, se importa masiv din China. E plin de tapi ispasitori din plastic si Binovati fara certificat de garantie.
In disperare de cauza sunt tentat sa incerc eu ceva: Eu sunt de vina! Imi pare rau! Iarta-ma!
Doar ca suna atat de aiurea...
Daca spun "N-o sa pot" sare "N-ai curaj" pe mine, daca zic "Imi pare rau" e clar ca "N-am vrut". Si "Macar ti-am zis de la inceput" suna atat de fals incat nici io nu-l mai cred. Psihanaliza - calvinismul asta pe invers, homosexual, ne scuteste de orice responsabilitate. Ne nastem si traim nevinovati fiindca, nu-i asa, suntem "doar oameni".
Imi place sa beau Cola, sa inot si sa epatez, imi place sa lenevesc si sa ma ascund in cinism si jazz, imi place sa cred ca o sa slabesc la un moment dat si sa mi se spuna ca sunt genial. Ignor ca falsez nepermis, imi transform ratarile in anectdote suficient de anoste sa nu trebuiasca povestite si merg mai departe nestingherit, repetand disperat: "Imi pare rau, sunt doar un om"

No comments: