Wednesday, December 02, 2009

Limba de plastic strike back

Vorbeam cu Q acu cateva zile si imi zicea ingrijorat de soarta natiunii asteia ca se vand in draci cartile de self-help. Avea dreptate. Se pare ca nu ne-a folosit la nimic criza, suntem intr-o continua dezvoltare personala in 7 trepte. N-am nimic cu dezvoltarea personala da mi-e tare teama ca o sa ascult cat de curand o conversatie cam asa:
- M-ai sunat dar eram prins. sper ca n-ai probleme.
- Oh, stii ca nu exista probleme, doar provocari.
- Chiar asa! iata, azi la coada la somaj, in timp ce faceam networking, am aflat un pont minunat. Se pare ca noua cantina sociala din Ferentari e un hub de oportunitati.
- Abia astept sa-mi faci o prezentare desi acum ma preocupa mai mult proiectul de care voiam sa-ti vorbesc.
- Te ascult. dar te rog fa-mi un brief.
- Ma stii doar: eficienta pe primul loc! Asadar: avand in vedere ca tocmai imi arde casa, crezi ca ar fi fezabil sa cautam niste oportunitati intr-un proiect de time-sharing pe banca unde locuiesti in parc?
...

No comments: