Monday, January 08, 2007

Bine, fie... (ca si cum ar fi la cererea publicului)

1. O sa fie mai mult de 3 iar primele 3 nu le mai stiu

2. Maxim 160 de litere, reguli ortografice si de punctuatie laxe. Vrandu-se succint ajunge adesea criptic... Voua nu va miroase a forma literara? O sa public un volum de SMS-uri. Sa nu ziceti ca nu v-am zis. O sa aiba si capitolul "Primite" asa ca astept provincia.

3. Uneori am poza cu mine pe noptiera. Mi-am inramat-o cu lemn scump tocit incet cu coatele. M-au ajutat toate celelalte coate de care m-am frecat pe blaturile de bar. (nici "strampi" nu-mi place da "frecat" e de-a dreptul oribil; de-aia e mai vedeta Francis Cabrel decat Ducu Berti, ca poate sa zica "Ils se parlent, ils se frôlent, ils savent bien/Qu'il va falloir qu'ils sortent") Le multumesc acestor coate cu care am lustruit mesele, cuvintele, noptile. In oglinzile barurilor ne zambeam fara dimineata mangaindu-ne ramele pozelor. Intarsii de fildes pe discursul rococo, langa pahare suicidul stralucitor curatat bine cu scrum de tigara, din candelabrul de boemia muzica sfaraie ca ceara. Sa-nceapa cadrilul!

4. De dragul argumentului: Am zis de dimineti da nu zic nici batut de taxiuri! Asta e blog nu bataie de joc da!?

5. (later edit) de pe YM:
eu: hai pa. si io plec dupa masina si bani. masina stiu de unde o iau...

No comments: