Friday, January 19, 2007

comunism my as

cel mai tare ma enerveaza ca inca ma enervez! cel mai tare ma enerveaza ca inca ascult prelegeri de Chomsky. ca nu refuz pur si simplu sa ma intereseze. Orice. As vrea sa aflu cum il chema pe numele mic pe ala cu piramida lui de trei lei si sa-l bag in ma-sa. As vrea sa pun bombe la Amnesty sa protestez impotriva eficientei cu care ne doare in exact curul in care ne lasam fututi zilnic. As vrea sa am 1000 de scalvi si 15 fabrici pline de minori infiati de Madona in buzau. as vrea sa le dau tuturor cersetorilor cate o grenada sa se sinucida la mine pe parbriz imediat ce l-au sters. sunt covins ca as scrie pe blog despre imaginea draguta ca un test Rorcha.

3 comments:

Anonymous said...

da, da vreau sa intru in afaceri cu copii pentru belgieni. te rog asociaza-te cu mine. am sediu in Mangalia langa magazinul "De aici poti sa-ti imbraci piticul". am pile la consiliul judetean. deschidem un fetival de prietenie romano-valona, o serie de manifestari culturale/ evident/ si oamneni ne-am facut!. Dupa, donam 2 la suta din profit politiei locale si ne platim amenzile ratb.

tausance said...

Abraham.

Anonymous said...

Futu-i mi-a luat-o tausance inainte! da oricum io ma gandeam ca Theodore, da am verificat p Google asa k e ok.
auzi nu vrei sa dam impreuna la o facultate, sa fondam o religie, sa mergem la curve sau sa ne sinucidem impreuna sau ceva de genu? ca pari asa simpatic-chinuit-neinteles-fara bani si io ma lesin dupa genu asta de baieti. cum arati? poti sa-mi trimiti poza?
Marona H., Crevedia, jud Salaj
te pup dulce s-i astept sa-m scri.