Wednesday, January 24, 2007

zi-mi ce-ai scris!

nici macar amicii mei scriitori nu se invart in cercuri de profil. io nu ma invart nicaieri. era acu trei seri sa ma duc la patinoar da mi-am gasit o eschiva absolut logica si... aaa... eschivele pot fii implacabile? ma rog.
treaba e ca din ce in ce mai des mi se intampla sa scoata cineva de la masa un carnetel, un pda sau ceva sa-si noteze o poanta misto. am un sentiment tampit ca si cum mi s-ar fura tortul de sub nas "sa fie si mai tarziu". sa nu intelegeti gresit, n-am nici un respect pt proprietatea intelectuala dar ma incapatanez sa-mi consider intamplarile irevocabil unice. ma incapatanez sa fiu convins ca avem suficienta forta sa ducem si blogul si viata. replica "ce tare e asta, o s-o pun pe blog" suna ca o amanintare ca urmeaza gandul "nu zic la ce m-am gandit. tac si postez". Bloggerii pe care ii stiu au vieti cel putin decente si ID-uri de mess de genul "urbanul79", "cooll&trandy2004" nicidecum "virginul29" sau "depre2001". Si-atunci ma intreb, e fenomen sau paranoia? Nu stiu exact de la ce poa sa fie. Poate de la ieri achizitionata prima-pereche-de-Converse-din-viata-mea sau de la cele 2 invitatii la nunta pe care le-am primit in ultimile 4 zile - primele dupa foarte multi ani. Carevasazica Converse e suficient de main-stream cat sa-mi iau iar mersul la nunta, extreme enough sa merite incercat.

No comments: