Friday, January 29, 2010

consumer advice

Ceasurile Sector sucks big time!
Cred ca eram printr-a 5-a cand au aparut de la sarbi vestitele ceasuri cu melodii. Stiti, alea pe care lipeai o bucata de scotch ca sa le faci "ecran color". Pe-atunci - nu s-a schimbat mare lucru intre timp - eram (ma rog, ai mei la vremea aia) suficient de bogat cat sa-mi inchipui ca merit dar nu suficient cat sa am. In concluzie am suferit cumplit cand toti colegii mei "care contau" aveau ceas cu 7 melodii numa io nu. Chestia asta s-a transformat intr-o forma de psihoterapie personala. De fiecare data cand o dau de gard sau ma apuca depresia, daca nu-i atat de grav cat sa fug la Tulcea*, imi iau un ceas. Un ceas de suficienti bani cat sa-l simt da nu atatia cat sa saracesc sau sa plang daca il pierd. Cam cat o betie medie in oras.
Am avut Casio, Jungans, cateva Swatch, Orex, Poljot, Seiko, nenumarate no-name, si chiar vreo doua fake-uri.
In septembrie, din motive pe care nu le vom discuta aici, mi-am luat un Sector pe care am dat aproape 300€. Nu mai merge. Sa moara!

* Am fost prima oara la Tulcea acu cativa ani. Nu s-a intamplat nimic rau atunci, dimpotriva, dar locul a ramas. E un hotel pe faleza unde, daca e iarna si bate vantul, poti sa-ti fumezi toate greselile pana dimineata cand iti da o chelnetita grasa si mamoasa o cafea si o omleta si te trimite acasa sa faci greseli noi.

3 comments:

timi said...

vezi ca ai cam gresit la inceput...daca e vorba de ceasuri(la plural" trebuia sa pui "suck", nu "sucks"

Anonymous said...

Genial post and this post helped me alot in my college assignement. Thanks you as your information.

Camelia Crisan said...

Ai un stil tare haios de a scrie. Imi place.